ÖFKE

Nerede tanıdım, ne zaman öğrendim bu duyguyu…

İlk neye öfkelendim bilmiyorum ama, ruhuma işledi sana duyduğum öfke. Yaşattıklarının hangisini unutayım. Hadi sen kötüydün de, ben ne istedim benden. Nasıl katlandım sana. Neden kendimi kurtarmadım senden. İçimdeki nefreti nereye kusup çıkarsam içimden bilmiyorum şimdi…

İçimde yalnızca öfke var sana.

Bana yaptıklarının tüm suçlusu benim. Peki kanından olanlarına yaptıkların.

Ama sen zaten kansızsın.

Ruhsuzsun sen

İkiyüzlüsün

Yalancının Allah’ısın sen.

İftiracı, asalaksın sen.

Menfaatçi, hak yiyensin sen.

Sen kötülük abidesisin.

Hani yılana güvenilmez, çünkü yılan yılandır ya,

Sen kötü insansın. Senden güzellik ummak benim hatamdı…

Şükrediyorum

Hem de sonsuz şükrediyorum

Senden kurtulduğum için.

Yanına yakışanlarla yaşamaktı senin hakkın

Çok şükür yanıma yakışmıyordun

Sana öfke bile duymayacağım emin ol.

Sen öfkemi bile hak etmiyorsun… … …

Yorumlar

Popüler Yayınlar