Güle güle

Bu sefer artık hepinize güle güle

Hayatımda meşgul ettiğiniz her alanı boşaltın lütfen

Aslında siz doldurmadınız

Ben aldım sizi hayatıma

Gereksiz kalabalığınız yüzünden çok sıkıldım

Her seferinde yine yeniden ümitlerle sarıldım size

Yalnızlığımı siz gereksizlerle doldurdum

Can sıkıntıma gereksiz yere can sıkıntıları kattım

Neden?

Bir parça sevilmek için bekledim öyle köşede

Sadece sevilmek

Samimiyetle sevilmek

Yürekten sevilmek

Samimiyetle paylaşmak

Yürekten paylaşmak hayatı

Yalnızlığım benim pasaklı kontesim

Keşke bu kadar pasaklı olmasaydın...

Ama şunu itiraf edeyim ki,

Pasaklı olman bile yalancı olmandan iyidir

Ne kadar pasaklı olursan ol beeee

Yalancı değilsin en azından…

Mecalim kalmadı sizin yüzünüzden hayata…

Yoruldum cahillerden, kincilerden, dincilerden, yalancılardan, ikiyüzlülerden, sevgisizlerden, sevgisizlikten…

 Güle güle... 

Dünyadan yok olun gidin insanlığın yüz karaları...

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar